Untouched

Hemma och är sjuk, så förbannat jobbigt. Åkte till skolan igår, men åkte hem lika fort för att min mentor och skolsyster skickade hem mig. Så nu sitter jag här med boken som heter "Livsmedelshygien" och försöker plugga. Men tankarna finns som vanlit något helt annan stanns än hos boken som jag ska lära mig något av. Det blir verkligen inte lättare då man sitter vid tv'n, och min lillebror sitter och tittar på Disney Channel.

Huvudvärk, ont i tänderna och halsen har jag börjat känna av lite också. Men visst, låt det vara. Att vara borta från skolan en hel vecka är inte direkt bra, men om världen vill det så. Börjar faktist tröttna lite lätt på att vara hemma hela dagarna. Men igår kom iaf Filip och höll mig sällskap på kvällen. Såg någon film som gick på tv, sen drog han till Stiin, efter att skrämt upp mig om att det spökar i mitt hus. Men jag somnade gott ändå, tur nog. Och sov faktist ovanligt länge idag, emot vad jag gjort dom andra dagarna jag varit hemma. Skönt!
Wellwell, måste plugga vidare.


http://www.youtube.com/watch?v=4NLs3odG2Kc

 
http://www.youtube.com/watch?v=dJZDsJ8UU64
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0