söta lilla rara, underbara

Helgen har varit helt okej, hade egentligen varit lite kul att vara hemma eftersom Kim hade fest vilket inte är så ofta. men det kanske var tur att jag var borta, vem vet. Har som sagt haft en okej helg. Har varit helt slut i kroppen bara, vilket inte varit så roligt. Sov hos Hanna och Johan fredag till lördag. Åkte in på IKEA på lördagen, var även in på Hälla. Kikade lite lätt inne på H&M och sådär. Men hittade ingen scarf som jag ville ha. så när jag kom hem idag så satt jag mig och kollade på Ginatricot's hemsida. Hittade några som frestade mig iaf. Höhö. Får väl se när det blir Falun eller Borlänge igen, ifall man kanske hittar någon av dom där. Vem vet. Men det är väl omöjligt säkert.




Lördagen till söndagen, idag, så sov jag och mamma hos Jennie och Roger. Och Roger hade sina barn hemma också, Jason och Jennifer. Visst är det söta barn, helt underbara barn, men det blir tufft med dom i sin omgivning om man är såpass trött och slut som jag var. Efter att bara ha gått en kort vända på IKEA. Klockan halv åtta igår kväll så höll jag på att somna i soffan, idag funderar jag på varför jag inte gick och la mig då. Blev så att jag var uppe till två inatt ändå, såg på film med Roger. Braveheart! Även om jag inte hängde med i hela filmen, telefonen ringde hit och dit och sådär så ar den bra tyckte jag. :) Vaknade sent imorse och är nästan lika trött idag som igår, fast håller iofs inte på att somna just nu. Ganska pigg, så jag funderar på att ta en liten promenad faktist. Vore skönt.
Imorgon är det skola igen, vilket känns förbannat jobbigt. En hel vecka framför sig. Måste också köpa skor till köket imorgon. Drygt det med. Får se om jag möter Johanna vid station när hon kommer hem en vända imorgon, det ska jag väl göra. Vafan, saknar henne, så jag borde göra det. Nånå, nu ska jag gå ut och gå en runda på byn.

Kramkram!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0