Popcorn och idol

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på flra månader. Gissa vad? Jo, jag har umgåtts med Heidi. Kära Heidi. Det var så länge sen så jag knappt minns när det var sist. Ärligt talat så vet jag inte när det var sist. Vilket innebär att det är alldeles för länge sen. Jätte skönt att få träffa henne igen, prata igenom livet lite smått och bara vara. Köpte popcorn som vi satt och smaskade på när vi såg på Idol. Mysmyssss..

I skolan. Eller ja, skolan kan man inte säga, min skoldag har idag inte varit en vanlig skoldag utan den har varit ute i naturen. Uppe i Mora. Åkte buss dit i morse med HR 3 och 2. Delades in i grupper, så skulle vi sysselsätta oss med femkamp hela dagen. Inget som blev det roligaste i slutändan eftersom jag bara ville hem. Så bussresan hem blev kärlek sen. Annars har det varit en toppen dag, men otroligt fint väder.

Och min helg ska bli underbar, jag längtar..
Nu ska jag sova, godnatt gott folk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0