P!NK - So what

Idag kommer syrran hem, vilket känns underbart. Och mamma är på bra humör idag, tack och lov.så vi ska fixa med lite saker idag, fixa mitt ID-kort och fixa kontokortet. hon har även bokat in oss till övningskörskursen, fan så skönt. Så om ett tag så är väl marie på gatorna, i en bil dessutom. Jippie! Kanske åker till Borlänge imorgon för att handla massa saker till HR som jag ska få lov att köpa. Lika bra att göra det så fort som möjligt. Serveringskläder då, och kock-skor, och sen kokboken som man också ska köpa med sig. Jappjapp, idag har jag inte hunnit gjort så mkt än, men det kommer. Har träffat Sebastian en vända. Det är sjukt, så jävla sjukt igentligen.

Tankarna över hur man kan såra en människa så fruktansvärt mycket skrämmer mig verkligen. Allt blir så svårt. Förlåt för att jag gör såhär mot dig, men jag vet inte själv vad jag ska göra och hur jag ska beté mig när jag sitter i en sån här situation. Mamma försöker hjälpa mig, men det ger inga resultat. Och jag vet att jag blir otrevligt och förbannad. Förlåt, men det känns inte rätt längre. Och jag har ingen annan förklaring till det, förutom att mina känslor svalnat såpass mycket som dom har. Förlåt Sebben. Och tack för det som du gav mig idag. Jag vet inte om jag ska bära det, eller om jag ska låta det ligga här hemma. Det kanske blir fel om jag bär det. Även om det är så fint så att jag aldrig skulle vilja ta av mig det. Det var jätte fint, och ärligt talat är det nog det finaste jag fått från en människa någon gång. Och jag kan säga direkt, jag tänker inte slänga det. Men förlåt Sebastian, för allt. Jag vill inte såra dig som jag gör. Jag gör det inte med mening. Men jag vill att du lovar mig...
Att du inte gör något dumt.

Bortsett från allt som hänt med Sebastian så är det faktist bra med mig. Saknar mina tjejer här hemma bara, men jag börjar vänja mig. Men Julia Spett, du skulle bara veta hur mycket jag saknar dig. Jag har träffat dig minst, och jag lovar. Jag saknar dig enormt. Jag saknar mina andra två också, mycket.

Uschnej, nu orkar jag inte skriva mer. Avslutar den såhär bara. Nu pumpar vi musik ist. Hejs!


Kommentarer
Postat av: Johannasundman

MEN HÖR AV DEJ DÅ DIN LILLA HORA !! <3

2008-09-05 @ 14:53:02
Postat av: Marie

Jag har ju hört av mig din mus.. <3

2008-09-05 @ 17:09:24
Postat av: pussjulia

men marie OMMMMMMMM jag saknar dig!

nu ses vi, nununununuun <3

2008-09-05 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0