angel in the night


jag saknar såna här stunder med min Johanna. 
satt nyss i telefon med henne och kände hur långt  
borta hon egentligen är, cirka tio mil. tio jävla mil har  
vi mellan oss. det är sjukt för så ska det vara nu i två år,  
tredje året har vi dubbelt så många mil mellan oss.  
det är tåkigt att man aldrig kan hitta på något speciellt i  
den här byn, för när du väl är hemma så gör vi inget. fast  
jag tror att vi båda skulle vilja göra så mycket. jag vill bara att  
du ska veta att jag saknar dig, och att all tid med dig är värdefull.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannasundman

Jag saknar dej med marie ! det är jobbigt vad jag saknar dej . men du ska veta att verje gång jag åker hem så vill jag inget annat än å träffa dej , för du är min bästa vän å jag vill ha kvar den kontakten också .spelar ingen roll om jag bara ser dej i 10 min så har jag sett dej .Jag älskar dej och du är världens bästa marie <3

2008-09-30 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0