Whitney Houston

Innan jag går och lägger mig bredvid mamma och somnar in, så tänkte jag skriva en liten rad iallafall. Min dag har varit ganska rolig faktist, iallafall i skolan. Var i köket hela dagen, jobbade ihop med Fanny. Vilket gick jätte bra, lite stressigt ibland bara. Haha. Favortien idag var nog när vi skulle städa, städa hela köket. Det låter hemskt att det ska vara favoritdelen på hela dagen, jag vet, och jag kan säga att det var inte själva städningen som var rolig. Utan det var Linnéa som gjorde det roliga när vi skurade av golvet så fint. Hade ett litet skådespel där mitt i all städning. Sluta fuska Linnéa! ;)

Var jätte trött imorse, efter att inte ha sovit så mkt inatt. Drygt, men så är det ibland.
Hade som sagt min skoldag i köket, lagade tre-rätters middag. Gott med köttbullar iaf!
Åkte med tre.bussen hemf ör vi fick sluta tidigare än vad vi räknat med, så det blev inte
halv fem bussen som jag nästan hade hoppats på, för att träffa Samuel och Andreas.
Ha lite smådamp med dom. Haha. Men, men.
Kom hem fyra, la mig och sov. Och sov ända till sju någonting, tror jag.
Skulle sätta mig och göra läxa via skype med Andreas och Samuel, men inser snabbt att min mic inte funkar.
"Jippe" var inget jag ropade ut, utan det blev en jäka fight med lillbrorsan.
Sket i datornoch tog plats i tv-soffan ist. Vilket var ett smart val.
suttit där resten av kvällen, bredvid mami. Kollade på "SOS familj" eller något liknande.
Ganska intressant faktist om jag får säga det själv.

Efter det slog vi på TV4 film, där det faktist, av en slump började en av mina favoritfilmer. Jag har kommit fram till nu, att det är nog en av mina favortier. Bodyguard, som sagt. Vilken film. Med Whitney Houston och Kevin Costner.
Och, inte nog med det. Som liten sjöng jag alltid med i en låt som Whitney hade gjort. Mamma älskade den förmodligen, eftersom hon lyssnadepå den så ofta så att jag, som kanske två-åring började sjunga med i låten, direkt när den slogs på. Haha.

Jag har alltid sagt att den låten, dvs I will always love you med Whitney, ska vara den låt som ska spelas på min begravning. Och jag håller fast vid det.

http://www.youtube.com/watch?v=19rC-Fl-KwM

Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0