Nytt inlägg

Ja, då sitter man här. Som vanligt. Precis som alla andra ungdomar
verkar göra en sån här dag. Det blåser ute, det blåser på riktigt.
Fast det har varit värre, igår och dagen innan det.
Sitter allafall och lyssnade på någon trance musik oskar verkar ha.
Själv förstår jag mig inte på den slags musiken. Jag blir galen av den.

Idag har det inte hänt mycket faktist. Skolan var helt okej.
Övade på att bära tallrikar, och för mig går det sämre nu än förut.
Övade på att duka av glas så det till och med hamnade något på golvet.
Haha. Ja, lite roligt har det varit iallafall.
Och JohannaL har varit upp i varv hela dagen över att jag
och förhoppningsvis Andreas ska till Malung. Ska bli roligt, I hope!
Bara inte Andreas ändrar sig.. en gång till.

Och idag har jag pluggat.. M-e-d-e-a och hennes jävla "historia"
vill inte sätta sig fast imitt huvud. Skiter i det. Kan nog det mesta ändå,
tror jag. Höhö!

Och jag saknar min telefon, telefonen som inte var sönder!
Jävla skit.. Men jag ska väl lämna in den, och betala flera hundra för
att få den lagad. Fyfan. Nu ska jag se på Det okända. Puss!

jag älskar att höra dig skratta, se dig le och veta att du mår bra


Kommentarer
Postat av: Julia

Typiskt mig, såklart jag som ska tappa glasen också. :@ xD

2008-10-22 @ 21:33:19
URL: http://enchanted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0