Lättsam onsdag

Sitter här, spikad framför datorn och klickar runt lite. Och insåg nyss, efter som jag är, att Magnus Betnér är ju faktist ute på turne. vilket gör mig fruktansvärt frestad över att få åka och se på honom. I Falun, var det så gott som fullsatt. Men Uppsala däremot verkade lite bättre, 11 dec. I uppsala. Inget kan fresta mig mer just nu. Skulle verkligen vilja se honom, favoriten med andra ord. Magnus. Får kanske fråga syrran om hon vill med, Johanna är sugen iaf. Haha.

Kollade in på magnus sida, läste lite i hans dagbok där han säger att han sitter och lyssnar på Volbeat, vilket gjorde mig löite intresserad. Så sitter och kollar lite på youtube, cad det är för musik. Verkar bra faktist, så jag håller till och med på att ladda ner. Yesyes. Mer än så har jag inte att säga, Godnatt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0