det var bättre förr

Jag biter mig själv i läppen..
För att hålla tårarna kvar.
Jag saknar er så.
Ingen kan nog förstå hur ensamt det är utan er,
inte ens ni själva kan förstå det. Jag lovar.
Ni ser varandra varje dag, ni kan ge varandra ett leende
varje dag. Gör det! Själv ser jag bara en av er så gott som varje dag.
Men jag vill fortfarande se er allihop. Samtidigt.
Nu kan jag inte hålla tårarna kvar.
Jag vill bara att ni ska veta att jag saknar er.
Mycket. Mycket mer än vad ni kan föreställa er.

Idah, Julia och Johanna.
 
Jag saknar tiden då ni var mina, bara mina.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pidis

Och jag saknar dig värre än det går att skrika ut.

Jag älskar dig gumman, kom och hälsa på mig snart så kan vi umgås allihop. <3

2008-11-05 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0