Dålig dag

Ja, jag tänkte faktist berätta lite kort om hur dålig min dag var igår.
Hade en jobbig morgon här hemma, åkte med bussen klockan åtta till skolan.
När jag kommer till skolan så har vi matteprov, och själv har det aldrig förut
gått så dåligt på ett matteprov som det där måste gått.
Efter matteprovet får jag ett sms av johanna att hon inte kommer kunna dricka
den kvällen, för hon skulle börja äta penicillin, vilket sög ännu mer.
Strax efter den händelsen så hade vi en lektion i Hotell, med en vikarie.
Till början var vikarien den störigaste jag kunde stött på den dagen,
men det blev lite bättre till slut. Efter det var det lunch då jag äntligen
träffade Andreas och Samuel som kunde muntra upp mig lite iaf.
Hade ingen engelska, och ingen idrott. Bara "idrotts-teori" och efter det
så slutade vi. Så jag kom hem vid fyra. Satt och pratade jätte mycket
med Linnéa som åkte med på bussen. Lite kul faktist.

När jag kom hem så tog jag det lugnt ett tag, så åkte mamma, pappa och oskar
på hockey och var borta till halv åtta. Så jag var själv hemma ett bra tag. Själv
hemma och hade lite småskoj för mig själv. Gjorde mig iordning för kvällen.
Så kom äntligen Johanna, som var med mig ut lite ändå, trots att hon var sjuk!
Hamnade hos Nikko där det både var bra och dåligt, mer om det orkar jag inte ens säga.
Räcker med att folk som var där redan vet. Ett stort tack till Linda ska jag nämna också.

Med andra ord, min gårdag sög.

Idag har jag varit lite små trött och slut i kroppen. Ätit kebabpizza också, mums.
Och vad som händer ikväll vet jag inte, vill igentligen ut. Men det blir säkert så
att soffan blir min vän ikväll. Förvånar mig inte, fy vad tråkigt.
Tack för mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0