Maybellene I Hofteholder

Haha. Ännu en gång sitter jag här fast framför datorn, urtråkigt och jag borde plugga. Men har inte humöret med mig till det. Sitter och sjunger med i Volbeats låt istället, Maybellene I Hofteholder. Jag kan texten i början..
Saturday I love you like gold.. Nanana.. oh oh oh oh oh- oh babe I'm so sorry, I know where to go...
Jojo. Känner att jag inte är så aktiv här längre, kanske beror på att jag egentligen har massa annat för mig om dagarna. Mitt höstlov som jag nyss haft har varit toppen iallafall, hade inte skadat om det hade varit en vecka till heller, men så tycker man jämt. Fösta helgen var det festi malung, åkte hem därifrån på söndagen när jag sen åkte till Västerås samma dag. Stannade i Västerås tills Onsdagen. Torsdagen hade jag en slappdag framför tvn. Kenny var här en vända. Så åkte jag till honom på fredagen. Var upp till Lima till och med, höhö. Liiimaaaa.. Vilken dialekt. Förstår inte alls vad dom säger. Var iallafall meningen jag skulle hem på fredagskvällen, men följdem ed Kenny och Haga på fest istället, så det blev att jag stannade en natt där. :)

Annars har det inte hänt mycket. Imorgon ska jag på mässa, på vuc. *suck*
Men det kanske blir kul!

Nu ska jag packa ihop lite, så ska jag åka till boyboy. Höhö!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0