I'm electric

Fortfarande fölkyld. Rent ut sagt så låter det förjävligt när jag hostar.
Trots det så har jag verkligen haft en helt underbart bra helg.
Verkligen en toppen helg. Äntligen!
Det är länge sedan jag varit så nöjd förut. Helgen var lagomt lång,
kände däremot imorse att den kunde fått vara någon timme längre.

Fredag:
Jag, Ellie och Pernilla följde med Lotta och Linnea hem efter skolan.
Satt och tog det lugnt och bara pratade. Så kom Camilla, Fanny, Sofie, Linnea, 
Sofie och Julia över. Så dom flesta av oss gick och käkade pizza.
Efter att vi blicigt tjocka och mätta gick vi tillbaka till Lotta och Linneas lägenhet
där vi började ta oss en varsin drink, flera drinkar. Körde något "spel" om man
nu kan kalla det så. En tävling då. Stoppa två-fyra tamponger i munnen och tävla
om vem som dricker upp det först. Och jävlar så jag skrattade!
Klockan åtta gick vi till Bowlingen, och jag loosade väl om jag minns rätt. Haha.
Sen tillbaka till Fällen.Och resten av kvällen gick åt till att vara social med människor
och även senare umgås med kenny och hans far. Toppen kväll!

Lördag:
Tog en promenad till Camilla på morgonen. Gick själv vidare till OK, där Larsson jobbar.
Pratade lite fort. Sen gick jag till Ishallen och kollade på Kennys hockey match.
Efter det tillbaka till grimsåker där jag spenderat min natt. Kollade när Kenny
och hans pappa "monterade" på vinterdäcken. Och ett tag efter det så åkte Kenny och
jag till mitt kära hem, i vansbro. Så vi spenderade kvällen med Filip.

Söndag:
Mys dag! Länge sedan jag tog det så lugnt på en söndag.
Kopp te på kvällen och mys framför tv'n.


Idag, måndag har jag inte så mycket att säga om än mer än att jag är så trött så jag´inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. Hade en lektion i skolan idag så vi tog ett-bussen hem. Så nu sitter jag här, och väntar på att Kenny ska ringa. Så får vi se hur vi gör ikväll han och jag. Kanske drar dit, jag vet inte. Nog om allt för nu ska jag ner och äta tacos. Mums!
Hejs.


<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

marie, jag tror du gått å blivit kär

men en sak jag vet, är att jag saknar dig

2008-11-10 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0