Förkyld!

Känns som att jag har tusen ton med skit i bihålorna.
Halsen är det bättre med idag, hade ont som satan i den igår
vilket gav sina koncekvenser av ilska när jag inte kunde röka.
haha. Sjukt hur bara en pinne kan skapa. Nog om det, sjuk är jag iaf.
Men det hindrar inte mig, jag har varit i skolan.
Och imorgon ska jag också dit.
Efter skolan imorgon så ska jag med Lotta hem,
ska sedan iväg vidare och käka pizza, bowla och förfesta.
Så det är menat att det ska bli fest för min del imorgon, skönt isf.
Måste bara se till att blir lite rund under fötterna. Är länge sedan nu.
Jag har tagit hand om andra på senaste tiden.
Så jag hoppas det är dom som ska ta hand om mig imorgon istället.
Haha. Nejdå, så illa ska det inte bli.
Ska sova hos min lilla boy imorgon då.
På lördag ska jag hem iallafall, hem på inflyttningsfest.
Eller ja. Emma har flyttat in nu, så hon har väl något. Hela helgen!
så lördagskvällen blir hos henne är det tänkt.

Skull ehaft tre prov den här veckan. Det är torsdag idag, och
har fortfarande bara haft ett prov.
Var menat med svenska prov, men det lbir väl inget av förstår jag.
Matteprovet skulle vi flytta till nästa vecka.
så jag har haft en slapp vecka, med kenny.

tänk så fort det kan gå, alltihop. men jag tar det med en nypa salt och
tror på det jag känner att jag vill. andra kan få tycka och tänka vad det vill.
för mig känns det bra. och man ska väl leva i nutid?
du och jag, min och din.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0