Malung goes party

Ja, malung goes party ikväll.
Är klar med min jävla medicin nu, för bihålorna.
Slarvar man så tar det längre tid, men nu är tabblettern slut
så det firas ikväll. Haha. Nejdå. Firar Larsson ikväll och sen
är det studentfest på Tom's. Hoppas på en riktigt jävla bra kväll ikväll.
Det behöver vi nog alla.

Party

Har hotell nu egentligen, men det blev inställt idag, så ska sitta här till lunch.
Hade matteprov idag, försov mig en kvart. Men hoppas det gick bra iaf. :s
Nu ska Larsson och jag sätta igång med Svenskan.
Muntligt prov nästa vecka. Fyyy satan.

Julbord med Lima-people på söndag också. Klockan tolv! :o
Vilket innebär att jag förmodligen inte kan åka till Stiin på utflyttningsfest på lördag.
*tummen ner*

Nåja, fredag idag! Hurra, hurra.
Puss på K <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0